Thursday, May 25, 2017

მეშვიდე დღე

ოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი-ჩეკლისტი
  ეს მოდული  დამეხმარა  გამეანალიზებინა  დამოუკიდებელი  მსწავლელისა  და  დიფერენცირებული  მსწავლელის  როლი  რამდენიმე  თვალსაზრისით. შევქმენით ელექტრონულ  ფოტმატში  სავარჯიშო " ჟურნალი"  ჩამონათვალი  სქემის  შესავსებად, რომელშიც  მოცემულია  კონკრეტულად  გაწერილი  ინსტრუქცია, არის  მინიშნებები,რომლის წაკითხვის  შემდეგ  ბავშვი  დამოუკიდებლად  შეძლებს  ამ  სავარჯიშს  შესრულებას  და  განავითაროს  თვითრეგულირების  უნარიც.
   გეგმის  შაბლონში  შევიტანე  დიფერენცირებული  სწავლების მიდგომები:არაქართულენოვანი,  ნიჭიერი  ბავშვები,ს  სპეციალური  საჭიროების  ბავშვებისთვის.ეს  საშუალებას  მომცემს  ყველა  ტიპის  და  საჭიროების  მოსწავლე  ჩავრთო  საპროექტო  აქტივობებში.

1 comment:

  1. გეგმის მიხედვით მოსწავლეები მონაწილეობას იღებენ შეფასების ფორმების შექმნაში და ხშირად უწევთ თანაკლასელების ან თვითშეფასება. შეფასების ფორმები ემყარება დავალების განსაზღვრულ კრიტერიუმებს.შეფასებები მოსწავლეებს ეხმარებაერთმანეთს შეუდარონ მათი მუშაობის ხარისხი და მოლოდინები.

    ReplyDelete