მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი-ჩეკლისტი
ეს მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელისა და დიფერენცირებული მსწავლელის როლი რამდენიმე თვალსაზრისით. შევქმენით ელექტრონულ ფოტმატში სავარჯიშო " ჟურნალი" ჩამონათვალი სქემის შესავსებად, რომელშიც მოცემულია კონკრეტულად გაწერილი ინსტრუქცია, არის მინიშნებები,რომლის წაკითხვის შემდეგ ბავშვი დამოუკიდებლად შეძლებს ამ სავარჯიშს შესრულებას და განავითაროს თვითრეგულირების უნარიც.
გეგმის შაბლონში შევიტანე დიფერენცირებული სწავლების მიდგომები:არაქართულენოვანი, ნიჭიერი ბავშვები,ს სპეციალური საჭიროების ბავშვებისთვის.ეს საშუალებას მომცემს ყველა ტიპის და საჭიროების მოსწავლე ჩავრთო საპროექტო აქტივობებში.
გეგმის მიხედვით მოსწავლეები მონაწილეობას იღებენ შეფასების ფორმების შექმნაში და ხშირად უწევთ თანაკლასელების ან თვითშეფასება. შეფასების ფორმები ემყარება დავალების განსაზღვრულ კრიტერიუმებს.შეფასებები მოსწავლეებს ეხმარებაერთმანეთს შეუდარონ მათი მუშაობის ხარისხი და მოლოდინები.
ReplyDelete